Topmenu

Jaarcijfers 2017 live

Hoe was 2017?

Afgelopen jaar is voor het onderzoeksfonds een succesvol jaar geweest. Groei op alle cijfermatige vlakken en meer betrokkenheid dan ooit van onze donateurs. Ook vanuit het ziekenhuis weten steeds meer onderzoekers ons te vinden en stijgt het kwalitatieve niveau van de verschillende onderzoeken. Een record aantal inschrijvingen dit jaar voor ondersteuning in de financiering. Maar liefst 27 met een totale waarde van €1.5 miljoen. Lees meer over de resultaten in 2017 op https://www.onderzoeksfonds.nl/hoe-was-2017

Meer dan eens hebben we u meegenomen in de onderzoeken en de verschillen die hierin gemaakt worden. Gedurende het jaar hebben we 7 bijeenkomsten gehouden en meer dan 750 geïnteresseerden bij ons in het ziekenhuis mogen verwelkomen. Evenementen voor onze particuliere vrienden en onze bedrijfsvrienden. Ook dit jaar vind dit wederom plaats. Houd u onze evenementenkalender op de site in de gaten en schrijf u tijdig in!

Vanuit bedrijven en sportclubs zijn we enkele malen benaderd om goed doel te zijn voor een ludieke actie. Zo hebben o.a. Vermaat Groep, Golf O Max en L.T.C. Vleuten de Meern ons een warm hart toegedragen.

Ook in 2018 gaat het onderzoeksfonds verder om ‘Samen zorgen voor kwaliteit van leven’ verdere invulling te geven op het gebied van onderzoek en innovatie. Dankzij uw steun is het voor ons mogelijk geweest ook in 2017 onderzoeken te steunen die bijdragen aan een gezondere toekomst. Dank